Case

In 2016 bestond het VUmc 50 jaar. Wij zijn door hen gevraagd om een jubileumcampagne te ontwikkelen die zowel fondsenwervend als informatief moest zijn. Omdat ze 50 jaar bestaan en het hoogste (Universitair) doel nastreven hebben wij de de campagne ‘Samen Goud’ bedacht. Samen met de slogan ‘Elke dag beter’.

Er kwam een jubileumbeeld en een advertentiecampagne waarin de patiënt in relatie met de arts centraal staat. Een relatie met een ‘gouden rand’ zeg maar.

VUmc is één van de acht universitair medische centra (UMC) in Nederland en gevestigd in Amsterdam. In 1964 opende het als het Academisch Ziekenhuis van de Vrije Universiteit zijn deuren en vonden de eerste operaties plaats. In oktober 1966 volgde de officiële opening van het VU ziekenhuis. In 2001 ontstond VUmc door het samengaan van de medische faculteit en ziekenhuis.

Expertise

ConceptCopyFotografieVormgeving

Enthousiast geworden?

We vertellen je graag meer!