Sharp

Social media
management

vergroot online exposure

Tot een paar jaar geleden was het merk Sharp niet aanwezig op social media. Echter, om de zichtbaarheid van het merk te vergroten en het merk onder de aandacht te brengen bij de doelgroep werd de vraag naar social media vanuit het bedrijf steeds groter. Sharp heeft ons daarom gevraagd een plan hiervoor te schrijven en hen hierbij op alle facetten te ontzorgen.

Uitvoering

Het social media plan voor Sharp heeft 3 doelen:
1. Het verbeteren van de online zichtbaarheid
2. Het vergroten van de naamsbekendheid
3. Consumenten aan het merk binden

In de beginfase zijn we gestart met Facebook. Om ook jongere mensen aan te spreken, is Instagram hier later aan toegevoegd. Op beide kanalen worden zowel organische berichten als betaalde advertenties geplaatst.

Resultaat

De resultaten mogen er zijn. Door een vaste hoeveelheid berichten te plaatsen per week en het strategisch inzetten van advertenties hebben we in korte tijd veel bereikt op het gebied van online zichtbaarheid.

social-media_sharp_06-400x400
social-media_sharp_07-400x400
social-media_sharp_08-400x400
social-media_sharp_09-400x400

Sharp is al sinds bijna 100 jaar een pionier op het gebied van consumenten electronica. Zij zijn actief op het gebeid van visual solutions, home appliances en energy solutions.

social-media_sharp_beoriginal_logo-400x111

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!