Stijging bezoekersaantallen
dankzij wervingscampagne

DE AANLEIDING

/

Ontevredenheid over het social media resultaat van Kom Binnen Bij Bedrijven 2018.

VRAAG VAN DE KLANT

/

Een doeltreffende wervingscampagne via social media gericht op potentiële bezoekers en totale ontzorging op dit gebied.

ONZE STRATEGIE

/

Zichtbaarheid vergroten op Facebook en Instagram bij de verschillende doelgroepen en het aantal inschrijvingen via de website vergroten.

HOE

/

Met een goed doordachte social media strategie, een duidelijke planning, relevante & interactieve content, en gesponsorde berichten met als doel afwisselend informeren of activeren.

HET RESULTAAT

/

Het aantal deelnemers is met 38% gestegen (Ruim 1.300 in 2018 en ruim 1.800 in 2019). Bovendien gaf een groot deel van de deelnemers bij de inschrijving aan via social media op de hoogte te zijn gebracht.

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!