Reinbouw

corporate
identity

Beursstand maakt bezoekers Horecava nieuwsgierig

Wij ontwikkelden corporate (online) communicatiemiddelen zoals de website en brochure. Daarnaast bedenken en ontwerpen wij project gerelateerde promotiematerialen zoals brochures, technische omschrijvingen, advertenties en POS-materiaal.

Uitvoering & Resultaat

Om de leden van de KHN een ultiem kijkje in de toekomst te geven, hebben wij een strakke boost-box (mini bioscoop) laten maken waarin de leden een futuristische film te zien krijgen over de ontwikkelingen op het gebied van horeca. Van het schrijven van het script tot de daadwerkelijke montage: we hebben het hele proces van deze film op ons genomen. Daarnaast hebben we items zoals roller-up banners en flyers ontworpen én een wand ontwikkeld met speciale floor graphics die bezoekers stimuleren om naar de wand te gaan. En dat alles in welgeteld 4 weken.

Sinds 1953 heeft Reinbouwgroep meer dan 50.000 huizen gerealiseerd. Waar voorheen de specialisatie lag bij sociale woningbouw is de expertise uitgebreid tot een ‘ontwikkelende bouwer’. Met projecten in woningbouw, utiliteitsbouw, groot onderhoud en renovatie en de realisatie van zorginstellingen, schoolgebouwen of complexen voor sport en cultuur.

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!