Herkenbare
naamsbekendheidcampagne

DE AANLEIDING

/

Door veranderingen in de wet- en regelgeving mogen zogenaamde toewijzers hun patiënten niet meer rechtstreeks doorverwijzen naar een specifieke hulpinstantie. Naamsbekendheid bij de doelgroep is hierdoor van essentieel belang geworden voor Kwintes.

VRAAG VAN DE KLANT

/

Een campagne die naamsbekendheid en bewustwording creëert, zodat de doelgroep zelf wordt gestimuleerd om contact op te nemen met Kwintes.

ONZE STRATEGIE

/

Een campagne waarbij de focus niet alleen ligt op de patiënt, maar ook op hun naasten. Voor de patiënt zélf is het namelijk niet altijd duidelijk dat hij/zij hulp nodig heeft. Naasten zien die noodzaak vaak wel.

HOE

/

Fotografie, buitenreclame,
busreclame, POS-materiaal,
online banners en animaties.

HET RESULTAAT

/

Door de verschillende communicatiemiddelen is Kwintes bij een breed publiek onder de aandacht gebracht in de gemeenten waar zij werkzaam zijn.

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!