Bookspot

lead
generatie

live binnen 4 weken

Tussen 5 en 8 februari 2019 is bij 2,5 miljoen Nederlanders het NPL Ottolenghi kookboek op de mat gevallen met daarin een brief die uitnodigt om mee te doen met een leadactie van BookSpot. Iedereen die meedoet kan een weekend naar Londen winnen inclusief diner bij Ottolenghi’s restaurant NOPI. BookSpot daagde ons uit om de gehele leadactie te organiseren binnen een tijdsbestek van 4 weken.

Uitvoering

In de periode voorafgaand aan en tijdens de leadactie hebben wij BookSpot geheel ontzorgd. We hebben de leadopvangpagina’s (landingspagina en bedankpagina) ontworpen en gebouwd en ervoor gezorgd dat de leads in een veilige omgeving werden opgevangen.

Resultaat

Het resultaat mag er zijn: de actie is goed ontvangen en het beoogde aantal leads is gehaald.

lead-generatie_bookspot_03
lead-generatie_bookspot_04-1-800x557.jpg

BookSpot is een boekenwebwinkel voor Nederland en België. Het is de opvolger van ECI. Cadeauzoekers, leestips, advies en meet & greets met auteurs maken BookSpot een goede plek om boeken te ervaren.

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!