Interne campagne stimuleert
gedragsverandering

DE AANLEIDING

/

Bereikbaarheid is een belangrijke factor als het gaat om samenwerken, maar bereikbaar zijn gaat niet vanzelf.

VRAAG VAN DE KLANT

/

HLTsamen wil de bereikbaarheid van medewerkers vergroten met als doel betere klantenservice voor bewoners van de gemeenten én een prettigere samenwerking tussen de drie gemeenten.

ONZE STRATEGIE

/

Een luchtige interne campagne die medewerkers instrueert én motiveert om o.a. de agenda, e-mail en het smoelenboek goed bij te houden. De campagne (tijdsduur 1 jaar) wordt opgesplitst in fases, waardoor de informatie ‘behapbaar’ blijft.

HOE

/

Met korte en krachtige 'mini-stories' uitgewerkt in verschillende communicatiemiddelen (statische posters, wobblers, animaties) verspreid over de drie vestigingen. Per fase is de vormgeving verschillend, maar wel herkenbaar als onderdeel van de campagne.

HET RESULTAAT

/

Na 4 weken is er al een flinke stijging te zien als het gaat om de bereikbaarheid van medewerkers. Voor de eerste fase (invullen smoelenboek) is het invul-percentage zelfs gestegen van 14,3% naar 96% in 2 maanden! En dat niet alleen. Er heerst een nieuwe, positieve energie in de organisatie; de bereidheid om het samen te doen. Een resultaat om trots op te zijn!

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!