Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen

Huisstijl

maakt een geheel

Tot 1 januari 2019 was RBT KAN B.V. het regionaal bureau toerisme Arnhem Nijmegen. Inmiddels is deze naam veranderd in Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen. Ook de namen van de werkmaatschappijen zijn aangepast. Wij zijn gevraagd om voor zowel de overkoepelende organisatie als de werkmaatschappijen nieuwe logo’s en een nieuwe huisstijl te bedenken.

Uitvoering & Resultaat

Ons uitgangspunt voor de nieuwe logo’s en huisstijl is eenheid. Hiermee willen we laten zien dat de twee werkmaatschappijen onderdeel van de holding (Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen) zijn. In het logo van de holding hebben we daarom gekozen voor een kleurverloop van groen naar turquoise. Deze kleuren staan voor beweging, innovatie, actief en verbinding. Het logo van de werkmaatschappij Visit Veluwe B.V. hebben we uitgevoerd in groen en het logo van Visit Arnhem Nijmegen B.V. in turquoise. Op deze manier is het duidelijk dat beide werkmaatschappijen onder de holding vallen. Vervolgens hebben we de huisstijl doorgevoerd in verschillende corporate middelen, zoals briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.

Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen is gespecialiseerd in destinatiemanagement, -ontwikkeling en -marketing. Ze werken voor en samen met zo’n 700 Gelderse ondernemingen in het toerisme, 35 gemeentes en met de provincie Gelderland. Samen zorgen ze voor meer bezoekers die duurzaam aansluiten op de ambities van de regio.

huisstijl_toerisme_veluwe_arnhem_logo-400x101

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!