Nieuwe huisstijl staat als een huis

DE AANLEIDING

/

De huisstijl van de Utrechtse woningcorporatie Bo-Ex sloot niet aan bij de nieuwe koers.

VRAAG VAN DE KLANT

/

Advies over de huisstijl en de verschillende elementen kritisch onder de loep nemen.

ONZE STRATEGIE

/

Het creëren van een moderne en herkenbare huisstijl refererend naar de kernwaarden.

HOE

/

Met een nieuw logo, een nieuwe pay-off, andere huisstijlkleuren, andere typografie & advies voor fotografie en het gebruik van beeldmateriaal.

HET RESULTAAT

/

Een huisstijl die aansluit bij de nieuwe strategie. Hierna hebben we de huisstijl doorgevoerd in de verschillende communicatiemiddelen.

Toelichting bij het logo:

De open en ronde vorm staat voor vriendelijk, toegankelijk en betrouwbaar en symboliseert beweging, ontwikkeling en verandering.

 

De letter X bestaat uit 2 iconische dakjes die samenkomen. De kernwaarde transparantie komt hierin terug.

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!