CCV

employer branding

Bindt medewerkers

CCV heeft al meer dan 60 jaar ervaring in de betaalwereld. Wat begon met enkel pinautomaten is uitgegroeid tot betaaloplossingen in de breedste zin zin van het woord. Door de uitbreiding van de producten en diensten van CCV zijn ook de merkwaarden veranderd. CCV heeft ons daarom de opdracht gegeven om de nieuwe merkwaarden van de organisatie (betrouwbaar, in contact, nieuwsgierig, deskundig) te laten leven bij de medewerkers met als doel de binding met de organisatie te stimuleren en het activeren van ambassadeurschap.

Uitvoering

Om nieuwe merkwaarden bij medewerkers te laten leven, is het belangrijk dat de medewerkers zich aangesproken en betrokken voelen. Om deze reden hebben wij een campagne bedacht die voor en door eigen medewerkers van CCV is gerealiseerd, namelijk ‘Ik BIND’. De campagnenaam refereert aan de kernwaarden Betrokken zijn, In contact zijn, Nieuwsgierig zijn en Deskundig zijn. In de campagnebeelden leggen eigen medewerkers uit wat de kernwaarden voor hen specifiek betekenen en wat hen aan CCV BIND(t). Om voldoende zichtbaarheid voor de campagne te creëren, hebben we verschillende middelen ontworpen en gerealiseerd zoals banners, kubussen, laptopstickers en decoratie in het pand.

Resultaat

Door de persoonlijke insteek van de campagne zijn de merkwaarden op erg korte termijn gaan leven bij de medewerkers. Er werd onderling veel over gesproken en medewerkers pasten de merkwaarden bewust toe in hun werkzaamheden.

CCV ontwikkelt en levert innovatieve betaaloplossingen in heel Europa. Zowel instore als cloud-based met krachtige online oplossingen en selfservice betaalterminals.

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!