Koninklijke Horeca Nederland

Beursstand
Horecava

Beursstand maakt bezoekers
Horecava nieuwsgierig

Als grootste horeca brancheorganisatie in Nederland wil de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) hun leden tijdens de Horecava 2019 voorbereiden op de gast van morgen. Wij werden ingeschakeld voor het creatieve concept en de uitwerking.

beursstand-horecava_koninklijke-horeca_03

Uitvoering & Resultaat

Om de leden van de KHN een ultiem kijkje in de toekomst te geven, hebben wij een strakke boost-box (mini bioscoop) laten maken waarin de leden een futuristische film te zien krijgen over de ontwikkelingen op het gebied van horeca. Van het schrijven van het script tot de daadwerkelijke montage: we hebben het hele proces van deze film op ons genomen. Daarnaast hebben we items zoals roll-up banners en flyers ontworpen én een wand ontwikkeld met speciale floor graphics die bezoekers stimuleren om naar de wand te gaan. En dat alles in welgeteld 4 weken.

KHN (Koninklijke Horeca Nederland) is dé branchevereniging voor de horeca. Ze vertegenwoordigen 20.000 horecaondernemers met ruim een kwart miljoen medewerkers. Dat is twee derde van iedereen die werkzaam is in de horeca in Nederland. KHN streeft naar de beste gastvrijheid, zodat horecaondernemers een inspirerende omgeving kunnen bieden, waar gasten unieke ervaringen en waardevolle momenten kunnen beleven.

beursstand-horecava_khn_logo-400x200

Of vul het formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!