Dat het belangrijk is voor organisaties om hun corporate identity scherp te hebben, weten wij als geen ander. Je kunt namelijk alleen de juiste indruk achterlaten bij je doelgroep(en) als je weet wie je als organisatie bent, waar je voor staat en dat ook uitstraalt.

Ben je op zoek naar de juiste kern- en merkwaarden waarmee je jouw corporate identity vorm kunt geven?

Dan vind je in ons een goede partner!

/

Het ontwikkelen en definiëren van een corporate identity doe je natuurlijk niet zomaar even. Wij beschikken over alle disciplines binnen één bureau om dit voor elkaar te krijgen:

We zijn onder andere aan de slag gegaan met de corporate identity van:

Logo-Bo-Ex_RGB-400x107

CORPORATE IDENTITY

HET HERKENBARE

GEZICHT

van jouw organisatie.

Als je de corporate identity in kaart wilt brengen of wilt veranderen, is het noodzakelijk om te weten waar de corporate identity mix uit bestaat. Het gaat hierbij om de persoonlijkheid van een organisatie die tot uiting komt in de communicatie, visuele identiteit (huisstijl, logo, website) en het gedrag van de organisatie.

Een sterke corporate identity:

  • Sluit aan bij de kernwaarden van een organisatie;
  • Spreekt de doelgroep(en) aan;
  • Is onderscheidend en authentiek;
  • Stelt de organisatie in staat om consequent en consistent te communiceren;
  • en zorgt voor herkenbaarheid.

PAST JOUW
CORPORATE IDENTITY NOG?

Merken ontwikkelen, markten veranderen, doelgroepen krijgen andere behoeften, doelstellingen wijzigen. Elke organisatie krijgt hiermee te maken.

Het is dan ook belangrijk om altijd kritisch naar de corporate identity te blijven kijken. Sluit de corporate identity nog aan bij wat je wilt uitstralen naar de buitenwereld? Of moet de corporate identity van jouw organisatie opnieuw in kaart worden gebracht?

“Corporate identity is meer dan een strategie of nieuwe huisstijl. Het is de manier waarop een organisatie zich als geheel naar buiten toe presenteert.”

WIJ ZIJN JE

PERFECTE

PARTNER

Altijd Creatief

Creativiteit en originaliteit kan je altijd van ons verwachten. Ook na jaren samenwerken, blijven we met nieuwe ideeën en campagnes komen.

Altijd verrassend

80% van onze klanten is al meer dan vijf jaar klant. We blijven deze klanten verrassen met onze eigentijdse concepten.

18 werk-
nemers

Een mooi aantal. Groot genoeg om flexibel en snel te zijn en klein genoeg om je altijd persoonlijke aandacht te geven.

23 jaar ervaring

Met ruim 23 jaar communicatie-ervaring in tal van sectoren gaan wij de uitdaging voor jouw organisatie niet uit de weg!

Creatieve studio

Onze grote studio biedt naast flexibiliteit alle mogelijkheden voor zowel online als offline communicatie.

Centrale locatie

Ons marketing- en communicatiebureau is gevestigd in Harmelen, vlakbij Utrecht en midden in het Groene Hart.

Binnen 24 uur hoor je van ons!

EEN CORPORATE IDENTITY IN 5 STAPPEN

We horen je denken, hé dat klinkt goed, maar hoe ga ik dat nu regelen?
Het eerste wat je doet is contact met ons opnemen.

Na je aanvraag gaan we als volgt te werk:

TELEFONISCH CONTACT

Uiterlijk binnen één werkdag nemen we telefonisch contact met je op om een oriëntatiegesprek in te plannen.

We houden van snel schakelen en bovendien zijn we dol op nieuwe uitdagingen!

ORIËNTATIEGESPREK

Tijdens dit gesprek bespreken we alle elementen van de huidige corporate identity en jouw doelstelling(en).

Ook maken we een afspraak voor een brainstormsessie. Deze sessie kan al binnen twee werkdagen na het eerste gesprek plaatsvinden.

BRAINSTORMSESSIE BIJ JOU OP KANTOOR

We staan te popelen om de corporate identity van jouw organisatie onder de loep te nemen. Voordat het zover is, bespreken we eerst samen met jou de doelgroep(en), missie, visie, kernwaarden, merkwaarden en doelstellingen van de organisatie. Daarna kruipen we in de huid van jouw organisatie.

PRESENTATIE BIJ JOU OP KANTOOR

Dit is hét moment om ons te bewijzen aan jou. We nemen je mee in onze strategie en presenteren de bijbehorende concepten.

Na de presentatie ben je ongetwijfeld enthousiast over onze ideeën. Aangezien de corporate identity betrekking heeft op de hele organisatie, is het goed om alles even te laten bezinken en er intern over te praten.

UITWERKING

Als jullie helemaal tevreden zijn met de nieuwe corporate identity, starten we met het uitwerken van de bijbehorende campagne(s) en middelen. We ontwikkelen namelijk geen corporate identity om het vervolgens te laten rusten. Nee, we pakken meteen door en maken de nieuwe identiteit van jouw organisatie kenbaar aan de wereld. Als jullie dat willen natuurlijk.

Of vul onderstaand contactformulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op!